Mustafa sana yorum bile yapmıyorum sadece kırdın beni biz burda kimsenin kötülüğünü istemiyoruz o wp temasını yapanda bir insan o insanında bir emeği var bu kadar anlayıssız olmana doğrusu şaşırdım .