Boş Bir Konu Tartışılıyor "Yaptım" "Çevirdim" Ne Fark Eder Ortada Bir Tema var Begeniye sunulmus.
*Eksikleri Söyleyin
*Fazlaları Söyleyin
*Bir Daha ki temada su özellikleride koy deseniz Bu arkadasımız için daha faydalı olmaz mı ?
Sizlerden Anlayış Rica Ediyorum.
Başarılar Diliyorum Dogukan.
Teşekkürler Mustafa
Bu SMF nasıl bir şeydir ya? Tüm SMFciler birbirleriyle kanlı bıçaklı neredeyse. Öyle bir rekabet var ki yolda karşılaşsalar birbirlerini boğazlayacaklar sanki. Birbirinize köstek olacağınıza destek olun bence.
bende bunu anlamıyorum güzelce tema yapmışım yayınlamaya karar vermişim sanki onlardan 10 kademe üste çıkacagım zaten kimin üstün oldugu belli oluyorda neyse konuşmayla tartışmayla kimi üstün oldugu anlaşılır smf de herkes böyle değil 3 5 kişi böyle ne yazıkki onlarda adımızı karalatıyor