Boş Bir Konu Tartışılıyor "Yaptım" "Çevirdim" Ne Fark Eder Ortada Bir Tema var Begeniye sunulmus.
*Eksikleri Söyleyin
*Fazlaları Söyleyin
*Bir Daha ki temada su özellikleride koy deseniz Bu arkadasımız için daha faydalı olmaz mı ?
Sizlerden Anlayış Rica Ediyorum.
Başarılar Diliyorum Dogukan.
Bu konunun bu kadar basit olmadığının bilincinde olduğunu sanıyordum Mustafa, yakıştıramadım. Yapmak ile çevirmek arasındaki bariz farkı eminim ki biliyorsun. Objektif bakıp, görebileceğini biliyorum.
Kolay Gelsin.