• 01-07-2025, 20:34:21
    #1
    bu sınırsız pro olayından sonra 3.5 çöp olmuş çok saçma şeyler yapıyor pro hesapta 3.5 üstünede hakkınız doldu diyor mecbur 3.5 kullanmak zorunda kalıyoruz github copilot daha iyi şuan
  • 01-07-2025, 20:36:58
    #2
    🥇Claude Sonnet 4.6 Api🥇
    Yoğun kullanımlar için neredeyse sınırsız Claude 4 Sonnet ve Opus api sağlıyoruz düşünen olursa

    https://www.r10.net/chatgpt-openai/4...asi128081.html
  • 01-07-2025, 20:42:51
    #3
    Evet 3.7 ve 4 için sınır getirdiler.Pro sürümü çöp artık.Sınırsız claude için geçerli değil.İstedikleri kadar abone topladılar.
  • 01-07-2025, 20:48:18
    #4
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet 3.7 ve 4 için sınır getirdiler.Pro sürümü çöp artık.Sınırsız claude için geçerli değil.İstedikleri kadar abone topladılar.
    en iyisi 3.7ydi dimi
  • 01-07-2025, 20:50:03
    #5
    alperceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en iyisi 3.7ydi dimi
    Claude 4 opus en iyisi ama ücretli.Baya baya pahalı
  • 01-07-2025, 20:53:42
    #6
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Claude 4 opus en iyisi ama ücretli.Baya baya pahalı
    hocam ben 3.7 ye de razıyım ama seçtirmiyor
  • 01-07-2025, 20:56:50
    #7
    HesapSatis.com.tr
    Hocam claude code varken cursor ne yapacaksın sonnet 4 kullandirtiyor 20$ paketi 100$ pakette opus 4 de var. benim işimi görüyor
  • 01-07-2025, 20:58:08
    #8
    EPİNKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam claude code varken cursor ne yapacaksın sonnet 4 kullandirtiyor 20$ paketi 100$ pakette opus 4 de var. benim işimi görüyor
    hocam idede kullanması kolay oluyor claude
  • 01-07-2025, 21:01:07
    #9
    HesapSatis.com.tr
    the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam idede kullanması kolay oluyor claude
    hocam onuda kullanabiliyorsun vscode terminal yada cursor terminalde kullaniyorum 5 kat daha fazla fark ediyor 4 tane uygulama çok rahat çıkarttım cursor kanser ediyor çok fark var