cursor claude 3.5 çöp olmuş
10
●560
- 01-07-2025, 20:34:21bu sınırsız pro olayından sonra 3.5 çöp olmuş çok saçma şeyler yapıyor pro hesapta 3.5 üstünede hakkınız doldu diyor mecbur 3.5 kullanmak zorunda kalıyoruz github copilot daha iyi şuan
- 01-07-2025, 20:36:58Yoğun kullanımlar için neredeyse sınırsız Claude 4 Sonnet ve Opus api sağlıyoruz düşünen olursa
https://www.r10.net/chatgpt-openai/4...asi128081.html - 01-07-2025, 20:48:18en iyisi 3.7ydi dimiertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2025, 20:50:03Claude 4 opus en iyisi ama ücretli.Baya baya pahalıalperceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2025, 20:53:42hocam ben 3.7 ye de razıyım ama seçtirmiyorertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2025, 20:58:08hocam idede kullanması kolay oluyor claudeEPİNKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2025, 21:01:07hocam onuda kullanabiliyorsun vscode terminal yada cursor terminalde kullaniyorum 5 kat daha fazla fark ediyor 4 tane uygulama çok rahat çıkarttım cursor kanser ediyor çok fark varthe_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
