Konu
cursor claude 3.5 çöp olmuş
01-07-2025, 20:48:18
#4
alperceylan
ertunc23 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet 3.7 ve 4 için sınır getirdiler.Pro sürümü çöp artık.Sınırsız claude için geçerli değil.İstedikleri kadar abone topladılar.
en iyisi 3.7ydi dimi