the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam idede kullanması kolay oluyor claude
hocam onuda kullanabiliyorsun vscode terminal yada cursor terminalde kullaniyorum 5 kat daha fazla fark ediyor 4 tane uygulama çok rahat çıkarttım cursor kanser ediyor çok fark var