Konu
cursor claude 3.5 çöp olmuş
01-07-2025, 21:01:07
#9
EPİNKO
HesapSatis.com.tr
the_jokers adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam idede kullanması kolay oluyor claude
hocam onuda kullanabiliyorsun vscode terminal yada cursor terminalde kullaniyorum 5 kat daha fazla fark ediyor 4 tane uygulama çok rahat çıkarttım cursor kanser ediyor çok fark var