Konu
cursor claude 3.5 çöp olmuş
01-07-2025, 20:50:03
#5
ertunc23
alperceylan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
en iyisi 3.7ydi dimi
Claude 4 opus en iyisi ama ücretli.Baya baya pahalı