Konu
cursor claude 3.5 çöp olmuş
01-07-2025, 20:34:21
#1
the_jokers
bu sınırsız pro olayından sonra 3.5 çöp olmuş çok saçma şeyler yapıyor pro hesapta 3.5 üstünede hakkınız doldu diyor mecbur 3.5 kullanmak zorunda kalıyoruz github copilot daha iyi şuan