Konu
cursor claude 3.5 çöp olmuş
01-07-2025, 20:53:42
#6
the_jokers
ertunc23 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Claude 4 opus en iyisi ama ücretli.Baya baya pahalı
hocam ben 3.7 ye de razıyım ama seçtirmiyor