aspx ile ilgili soru
9
●1.165
- 27-04-2009, 17:29:11şimdi şöyle izah edeyim, elimdeki script 'in bir veritabanı olduğunundan bahsetmiştim.Bilgisayarım xp home edition olduğu için iss kuramadığımı da söylemiştim. Visual studio kullanamama nedenim yok aslında elbette vs ile de yaparım fakat scriptin index.aspx i footer.aspx i felan var ben siteyi bir bütün halinde görebilmek için bunları nasıl vs de acacağım ayrıca veritabanını da localde attach etmek derken nasıl olacağı konusunda yine bir fikrim yok. Php olsa mesala easyphp programı ile bir veritabanı olusturup veritabanı dump edebiliyorduk kastım böyle bir sey inanın cok gerekli bilgileriniz bnim için, teşekkürler
- 27-04-2009, 17:42:09visual studioyu açıyorsun orada open website var oradan scriptin klasörünü seçiyorsun o sana dosyaları solution explorerda gösteriyor, veritabanına gelince eğer mssql veritabanı ise büyük ihtimalle bak dosyası olarak yedeğidir o dbnin, eğer öyle ise managment studio ile ya da enterprise manager ile yeni bir veritabanı oluşturuyorsun sonra onu restore yapıyorsun ve web.configde connection stringi kendi bilgisayarına göre editliyorsun, sonra ctrl + f5 ya da f5 yapıyorsun script çalışıyor.
Umarım anlatablmişimdir. - 27-04-2009, 18:40:57cok teşekkür ederim, gayet iyi anladım, tek sorun şimdi veritabanı ekleme olayında veritabanı uzantım mdb ve ldf belirtmek istedim şimdi söylediğiniz sekilde yapıyorum ben.eturhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2009, 19:48:06eturhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<connectionStrings> <!--<add name="constr" connectionString="Data Source=.;Initial Catalog=grupo;user=sa;password=sa123;" providerName="System.Data.SqlClient"/>--> <add name="constr" connectionString="Data Source=.;database=grupo;integrated security=true;" providerName="System.Data.SqlClient"/> </connectionStrings>
hocam webconfig deki connectionstrings satırım bu sekilde, localde calısacak sekilde ayarlayamadım. siz örnek bir tane yazar mısnız lütfen, ayrıca sanırım managment de attach ettiğim dbnin yolunu da bu connectionstrings de göstereceğiz anladığım kadarıyla
teşekkürler tekrar