Home edition'a IIS kursan, bi takım sıkıntılar ile karşılacaksın.

Visual Studio ile yapamama nedenini açıklarsan o konuda yardımcı olalım sana çünkü bu işin makbulü budur. Ya da Visual Studio kurup ödevini açıklarsan öğrenmen amacıyla istediğin desteği sağlayabilirim.