arkadaşlar, asp.net bir script var elimde bunu ödev için editlemeyi düşünüyorum, bilgisayarım home edition visual studio yla yapamıyorum bu sciripti veritabanını da içine alabilecek şekilde nasıl calıstırabilirim bilgisayarımda?