visual studioyu açıyorsun orada open website var oradan scriptin klasörünü seçiyorsun o sana dosyaları solution explorerda gösteriyor, veritabanına gelince eğer mssql veritabanı ise büyük ihtimalle bak dosyası olarak yedeğidir o dbnin, eğer öyle ise managment studio ile ya da enterprise manager ile yeni bir veritabanı oluşturuyorsun sonra onu restore yapıyorsun ve web.configde connection stringi kendi bilgisayarına göre editliyorsun, sonra ctrl + f5 ya da f5 yapıyorsun script çalışıyor.
Umarım anlatablmişimdir.
cok teşekkür ederim, gayet iyi anladım, tek sorun şimdi veritabanı ekleme olayında veritabanı uzantım mdb ve ldf belirtmek istedim şimdi söylediğiniz sekilde yapıyorum ben.