mdf ise eğer db, managment studio ile ya da enterprise manager ile db oluştur sonra üzerine sağ tıklayıp attach et o scriptin dbsini.ldf ise veritabanının log dosyasıdır.Attach yaparken mdf olanı seçmelisin.
<connectionStrings>
<!--<add name="constr" connectionString="Data Source=.;Initial Catalog=grupo;user=sa;password=sa123;" providerName="System.Data.SqlClient"/>-->
<add name="constr" connectionString="Data Source=.;database=grupo;integrated security=true;" providerName="System.Data.SqlClient"/>
</connectionStrings>
hocam webconfig deki connectionstrings satırım bu sekilde, localde calısacak sekilde ayarlayamadım. siz örnek bir tane yazar mısnız lütfen, ayrıca sanırım managment de attach ettiğim dbnin yolunu da bu connectionstrings de göstereceğiz anladığım kadarıyla
teşekkürler tekrar