• 17-01-2009, 18:47:25
    #10
    : ) Tekrar söyleyim o zaman, eğer bir satışı iptal ediyorsanınız , 5 gibi konuşcam demek yerine satış iptal demeniz gerekirdi, alış veriş yapabilirdim ( ki yaptımda ama sorun yok ) , onuda geçtim özel mesaja cevap yazmanız gerekirdi. Satış iptalmi diye sordum size. ( okundu bilgisi hemen geldi , okumadım demeyin. )

    Bu arada aldı kaçtı demiyorum, yaptıklarınız doğrultusunda yapabileceklerinizi söylüyorum.
    Sanırım diye başladım cümleye, belki denediniz belki indirmediniz bile. Zaten benimawbs lisansımı kullanıcak haliniz yok, siteye bak ne demek ?, o kadar olamaz zaten.

    Bu yaptıklarınız hala size mantıklı geliyor , kendinizi 2. mesajımda yazdım diye savunuyarsanız konuşacak bir şey yok demektir.

    Zaten itradeyinizde bir iptal daha mevcut yanılmıyorsam.
  • 17-01-2009, 18:49:27
    #11
    Merhaba konudan birşey anlamadım ama; eğer satmadıysanız. İlgilenebilirim lisansı nerden ve hangi tarihte allmıştınız
  • 17-01-2009, 18:56:34
    #12
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    ALonon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretin talimat verdiğine dair resimleri msn üzerinden gönderdi
    Ücret resimleri gönderdiği günün akşamı yatmadı
    Sonraki 1-2 gün ulaşamadım özel mesajlara cevap vermedi ve msnden cevap vermedi
    AWBS lisansı kensi sitesine geçincede
    Son anda vazgeçtim dedi.
    Sanırım awbs lisansını download edip sonra vazgeçti, yada tema indirdi ...
    Hesap şifremi değiştirdim
    Yeni alan arkadaş lisansı değiştirip kendi adına kullanabilir
    Satış Günceldir.
    Evet dogrudur.İtrader'imde bir iptal daha mevcut.

    Fakat insan oldugumu unutmayın size bir cevapla dönmüşüm.. demekki bir durum oldu giremedi diye düşünmediniz hemen aklınıza kötü şeyler getirdiniz..

    2 mesaj yollamışım.. belirtmişim o zaman sizinde anlamanız gerekir.Evet awbs'yi kullanmadıgımı belirtmişim bu cümlede nasıl konşulmayacak birşey var ?

    Bazı şeyleri bilmeden ya ögrenmeden "sanırım,evet" demek'te konuşulmayacak birşey var..

    Hiçbirşey olmasa bile belirttim

    ALonon;1057943976[B adlı üyeden alıntı:
    ]Sonraki 1-2 gün ulaşamadım özel mesajlara cevap vermedi ve msnden cevap vermedi
    AWBS lisansı kensi sitesine geçincede
    Son anda vazgeçtim dedi.[/B]
    bakın gene başka başka konuşuyorsunuz ilk mesajınızda sanırım yok.

    AWBS lisansı kendi sitesine geçincede..
    Son anda vazgeçtim dedi.

    Diye birşeyde yok.Benim haberim bile yok benim siteme geçtiginden he bu kadar sorunsa alayım awbs lisansını bende satarım başkasına..

    Herşeyi geçtim bu bilgilendirmeleri yaptıgım halde İNSAN oldugumu unutmayın.

    Ayrıca 1-2 gün ulaşamadım diyemessiniz..
  • 17-01-2009, 19:03:50
    #13
    konuşmam gereken var diyorsunuz burdan iptali ni mi anlayım, komik olmayın..
    2. mesajı söylemeyin çünkü geç haber verdiğinizi söylüyorum size, sorun burada ve özel mesaja cevap atmadığınızdan bahsetmiyorsunuz hiç ..

    En başta vazgeçtim deseydiniz sorun olmazdı...

    Konu başka yere kaymasın yeterince dağıldı zaten.

    Bilgilendirme olarak söylüyorum itrade alış veriş için kullanılır, biri -itrade verdi diye, -itrade verilmez.
  • 17-01-2009, 19:08:17
    #14
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    ALonon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuşmam gereken var diyorsunuz burdan iptali ni mi anlayım, komik olmayın..
    2. mesajı söylemeyin çünkü geç haber verdiğinizi söylüyorum size, sorun burada ve özel mesaja cevap atmadığınızdan bahsetmiyorsunuz hiç ..
    En başta vazgeçtim deseydiniz sorun olmazdı...
    Konu başka yere kaymasın yeterince dağıldı zaten.
    Bilgilendirme olarak söylüyorum itrade alış veriş için kullanılır, biri -itrade verdi diye, -itrade verilmez.
    Biri saçma nedenle -itrade verirse.. o biride kalkar size verir -itrade..

    Herşey gayet açık..

    İnsan oldugumu biliniz.. iptal yazmamışım fakat belirtmişim 2 gün boyuncada 2 gün bildirim yapmışım.

    He bu kadar problemse tekrardan diyorum lisansı verin alayım.

    Gayet iyi niyetle demişimki

    Üstadım kusura bakma fikir değişikliği yaptım.O yüzden eftyi iptal ettim.Fakat sen başka yönlere taşımıssın bu lafımı..
  • 17-01-2009, 19:12:41
    #15
    "Gayet iyi niyetle demişimki

    Üstadım kusura bakma fikir değişikliği yaptım.O yüzden eftyi iptal ettim."
    Fakat sen başka yönlere taşımıssın bu lafımı..

    Geç dediniz geç , özel mesaja bile cevap yazmadınız , hakkaten çok enterasan hala aynı şeyi söylemeniz.

    Üstüne sanki bunu ilk gün söylemiş gibi , mesajlarıma cevap vermiş gibi son mesajınızda yazmanız...

    Kolay Gelsin diyorum ...
  • 17-01-2009, 19:17:16
    #16
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    ALonon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Gayet iyi niyetle demişimki
    Üstadım kusura bakma fikir değişikliği yaptım.O yüzden eftyi iptal ettim."
    Fakat sen başka yönlere taşımıssın bu lafımı..
    Geç dediniz geç , özel mesaja bile cevap yazmadınız , hakkaten çok enterasan hala aynı şeyi söylemeniz.
    Üstüne sanki bunu ilk gün söylemiş gibi , mesajlarıma cevap vermiş gibi son mesajınızda yazmanız...
    Kolay Gelsin diyorum ...
    Yahu anlamıyorsunuz galiba ? geç mi dedim.Tamam kabul ettim sen eger bana o gece lisansı aldıgını kanıtla alıcam awbs'yi....

    Çok fazla tantanaya giriyorsunuz demek istediğimi anlamıyorsunuz.
  • 18-01-2009, 23:49:02
    #17
    Lisans tarafımdan satın alınmıştır. Alonon'a ilgili tavrından dolayı teşekkür ederim.