• 22-12-2008, 20:19:04
    #1
    Satıldı
  • 23-12-2008, 03:43:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    özel mesaj attım hocam
  • 04-01-2009, 19:49:44
    #3
    Satış günceldir
  • 16-01-2009, 00:21:47
    #4
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Eft olarak yolladım,sagolsun arkadaş hemen yolladı lisansı.. satış kapanabilir
  • 17-01-2009, 17:59:28
    #5
    Ücretin talimat verdiğine dair resimleri msn üzerinden gönderdi
    Ücret resimleri gönderdiği günün akşamı yatmadı
    Sonraki 1-2 gün ulaşamadım özel mesajlara cevap vermedi ve msnden cevap vermedi
    AWBS lisansı kensi sitesine geçincede
    Son anda vazgeçtim dedi.

    Sanırım awbs lisansını download edip sonra vazgeçti, yada tema indirdi ...



    Hesap şifremi değiştirdim
    Yeni alan arkadaş lisansı değiştirip kendi adına kullanabilir


    Satış Günceldir.
  • 17-01-2009, 18:12:49
    #6
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım durumu bilmeden -itrader veriyorsun..

    AWBS lisansını alıcaktım evet.Bilgileride aldım! dogrudur!

    Fakat ne lisans download ettim. Ne de tema! AWBS lisansınında kendi siteme felan geçmedi ! gerekirse sonsuzhost'la konuşur kanıtlarım!

    Boş yere -itrader verdin bunuda şikayet edeceğim!

    Ayrıca sitemide açınca görürsün awbs'mi whmcs'mi !

    O zaman görüşürüz.!

    Satışıda günceldir
  • 17-01-2009, 18:32:10
    #7
    rSl
    Üyeliği durduruldu


    AWBS lisansını aldıgım dogru...



    Bilgilendirme 1



    Bilgilendirme 2



    Sonuç.. sizin kararınız..

    Arkadaş lisansı aldıgımı zannediyor gene.Bunuda sonsuzhost'la iletişime geçip kanıtlayacagım
  • 17-01-2009, 18:38:16
    #8
    Ben size dolandırı demiyorum bu bir
    Msnden söyledim senli benli konuşmayın diye hala aynı şekilde konuşuyorsunuz bu 2

    [01/16/09 00:12:44 ] Resul Korkmaz - Windows 2008 Server teknolojisini sizde keşfedin... : o zaman hemen yolluyorum hemen alalım bilgileri kurulumda kendimiz yapmaya çalışalım..


    "[01/16/09 02:32:00] Resul Korkmaz - Windows 2008 Server teknolojisin : hocam sizinle bu ak?am saat 5 gibi görü?mem gerek acil.." burda satış iptal olmuş haberim yok

    "[01/16/09 08:30:05 ] (st) ALonon : ok"

    "[01/16/09 10:33:39 ] (st) ALonon : ordamısınız?"


    "[01/16/09 22:03:54 ] (st) ALonon : merhaba
    [01/16/09 22:21:17 ] (st) ALonon : ordamısınız ?"

    "[01/17/09 01:27:29 ] (st) ALonon : oordamısınız
    [01/17/09 01:29:48 ] (st) ALonon : hiç hoş değil yalnız bu yaptığınız?"



    "[01/17/09 01:45:17] Resul Korkmaz - Windows 2008 Server teknolojisin : Hocam merhaba. görüşcem ama görüşemedim.Hocam son anda karar değişkliği yaptım ne tema aldım hiçbir?eye dokunmadım hesabın... herşey yerli yerinde.Umarım beni anlamışsındır."

    Bunu en baştan yazsaydınız ne ben para beklerdim hesabımda, nede böyle bir sorundur, madem konuşmak istediniz direk en başta bunu yazardınız zatn hep çevrımdışı ileti bırakmışsınız, bunu en baştan yazsaydınız ya ?

    Onuda geçtim
    çevrim içi olduğunuz anda
    "ücret
    merhaba
    ücret yatmamış
    iptal mi ettiniz ?"

    Diye mesaj attım okudunuz, bunada cevap vermediniz....

    Bu yaptığınız ticaret ahlakına uymaz, msden özel mesaj ile veya e-posta ile satış iptalini haber vermeniz gerekirdi. Ben yatıcak paraya güvenip, alış veriş yapabilirdim.
    -itradeyi bu yüzden verdim

    Lisansda sizin üzerinize bu arada sonsuzhostla konuşabilirsiniz
    ticket kapanınca ben sizin alacağınızı düşünüp sizin yerinize ayarlamıştım, ama sorun değil artık...

    Tekrar söylüyorum...

    Alıntı
    Bu yaptığınız ticaret ahlakına uymaz, msden özel mesaj ile veya e-posta ile satış iptalini haber vermeniz gerekirdi. Ben yatıcak paraya güvenip, alış veriş yapabilirdim.
    -itradeyi bu yüzden verdim
    Şimdi şikayet edin, bakalım kimi suçlu görücekler...
  • 17-01-2009, 18:42:43
    #9
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Biz almayacagızı 1. olmasada 2. belirttim ona ne diyeceksiniz ? ayrıca ticket'i kapattım,çünki almayacagım için.Bilgileri düzenledim.Buyrun sonsuzhost'la konuşalım kim almış sizmi... bizmi.. he awbs lisansı hazır gel al dersen.Napar eder gene alırım.Bu awbs lisansını biz almış değil, siz almış oluyorsunuz.

    O zaman ne yapmak gerek ?

    Awbs lisansını aldı kaçtı dememek gerek..
    Awbs temasını indirdi kaçtı dememek gerek..