Ben size dolandırı demiyorum bu bir
Msnden söyledim senli benli konuşmayın diye hala aynı şekilde konuşuyorsunuz bu 2

[01/16/09 00:12:44 ] Resul Korkmaz - Windows 2008 Server teknolojisini sizde keşfedin... : o zaman hemen yolluyorum hemen alalım bilgileri kurulumda kendimiz yapmaya çalışalım..


"[01/16/09 02:32:00] Resul Korkmaz - Windows 2008 Server teknolojisin : hocam sizinle bu ak?am saat 5 gibi görü?mem gerek acil.." burda satış iptal olmuş haberim yok

"[01/16/09 08:30:05 ] (st) ALonon : ok"

"[01/16/09 10:33:39 ] (st) ALonon : ordamısınız?"


"[01/16/09 22:03:54 ] (st) ALonon : merhaba
[01/16/09 22:21:17 ] (st) ALonon : ordamısınız ?"

"[01/17/09 01:27:29 ] (st) ALonon : oordamısınız
[01/17/09 01:29:48 ] (st) ALonon : hiç hoş değil yalnız bu yaptığınız?"



"[01/17/09 01:45:17] Resul Korkmaz - Windows 2008 Server teknolojisin : Hocam merhaba. görüşcem ama görüşemedim.Hocam son anda karar değişkliği yaptım ne tema aldım hiçbir?eye dokunmadım hesabın... herşey yerli yerinde.Umarım beni anlamışsındır."

Bunu en baştan yazsaydınız ne ben para beklerdim hesabımda, nede böyle bir sorundur, madem konuşmak istediniz direk en başta bunu yazardınız zatn hep çevrımdışı ileti bırakmışsınız, bunu en baştan yazsaydınız ya ?

Onuda geçtim
çevrim içi olduğunuz anda
"ücret
merhaba
ücret yatmamış
iptal mi ettiniz ?"

Diye mesaj attım okudunuz, bunada cevap vermediniz....

Bu yaptığınız ticaret ahlakına uymaz, msden özel mesaj ile veya e-posta ile satış iptalini haber vermeniz gerekirdi. Ben yatıcak paraya güvenip, alış veriş yapabilirdim.
-itradeyi bu yüzden verdim

Lisansda sizin üzerinize bu arada sonsuzhostla konuşabilirsiniz
ticket kapanınca ben sizin alacağınızı düşünüp sizin yerinize ayarlamıştım, ama sorun değil artık...

Tekrar söylüyorum...

Alıntı
Bu yaptığınız ticaret ahlakına uymaz, msden özel mesaj ile veya e-posta ile satış iptalini haber vermeniz gerekirdi. Ben yatıcak paraya güvenip, alış veriş yapabilirdim.
-itradeyi bu yüzden verdim
Şimdi şikayet edin, bakalım kimi suçlu görücekler...