Arkadaşım durumu bilmeden -itrader veriyorsun..

AWBS lisansını alıcaktım evet.Bilgileride aldım! dogrudur!

Fakat ne lisans download ettim. Ne de tema! AWBS lisansınında kendi siteme felan geçmedi ! gerekirse sonsuzhost'la konuşur kanıtlarım!

Boş yere -itrader verdin bunuda şikayet edeceğim!

Ayrıca sitemide açınca görürsün awbs'mi whmcs'mi !

O zaman görüşürüz.!

Satışıda günceldir