Arkadaşım durumu bilmeden -itrader veriyorsun..
AWBS lisansını alıcaktım evet.Bilgileride aldım! dogrudur!
Fakat ne lisans download ettim. Ne de tema! AWBS lisansınında kendi siteme felan geçmedi ! gerekirse sonsuzhost'la konuşur kanıtlarım!
Boş yere -itrader verdin bunuda şikayet edeceğim!
Ayrıca sitemide açınca görürsün awbs'mi whmcs'mi !
O zaman görüşürüz.!
Satışıda günceldir