Biz almayacagızı 1. olmasada 2. belirttim ona ne diyeceksiniz ? ayrıca ticket'i kapattım,çünki almayacagım için.Bilgileri düzenledim.Buyrun sonsuzhost'la konuşalım kim almış sizmi... bizmi.. he awbs lisansı hazır gel al dersen.Napar eder gene alırım.Bu awbs lisansını biz almış değil, siz almış oluyorsunuz.

O zaman ne yapmak gerek ?

Awbs lisansını aldı kaçtı dememek gerek..
Awbs temasını indirdi kaçtı dememek gerek..