ALonon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretin talimat verdiğine dair resimleri msn üzerinden gönderdi
Ücret resimleri gönderdiği günün akşamı yatmadı
Sonraki 1-2 gün ulaşamadım özel mesajlara cevap vermedi ve msnden cevap vermedi
AWBS lisansı kensi sitesine geçincede
Son anda vazgeçtim dedi.
Sanırım awbs lisansını download edip sonra vazgeçti, yada tema indirdi ...
Hesap şifremi değiştirdim
Yeni alan arkadaş lisansı değiştirip kendi adına kullanabilir
Satış Günceldir.
Evet dogrudur.İtrader'imde bir iptal daha mevcut.

Fakat insan oldugumu unutmayın size bir cevapla dönmüşüm.. demekki bir durum oldu giremedi diye düşünmediniz hemen aklınıza kötü şeyler getirdiniz..

2 mesaj yollamışım.. belirtmişim o zaman sizinde anlamanız gerekir.Evet awbs'yi kullanmadıgımı belirtmişim bu cümlede nasıl konşulmayacak birşey var ?

Bazı şeyleri bilmeden ya ögrenmeden "sanırım,evet" demek'te konuşulmayacak birşey var..

Hiçbirşey olmasa bile belirttim

ALonon;1057943976[B adlı üyeden alıntı:
]Sonraki 1-2 gün ulaşamadım özel mesajlara cevap vermedi ve msnden cevap vermedi
AWBS lisansı kensi sitesine geçincede
Son anda vazgeçtim dedi.[/B]
bakın gene başka başka konuşuyorsunuz ilk mesajınızda sanırım yok.

AWBS lisansı kendi sitesine geçincede..
Son anda vazgeçtim dedi.

Diye birşeyde yok.Benim haberim bile yok benim siteme geçtiginden he bu kadar sorunsa alayım awbs lisansını bende satarım başkasına..

Herşeyi geçtim bu bilgilendirmeleri yaptıgım halde İNSAN oldugumu unutmayın.

Ayrıca 1-2 gün ulaşamadım diyemessiniz..