"Gayet iyi niyetle demişimki

Üstadım kusura bakma fikir değişikliği yaptım.O yüzden eftyi iptal ettim."
Fakat sen başka yönlere taşımıssın bu lafımı..

Geç dediniz geç , özel mesaja bile cevap yazmadınız , hakkaten çok enterasan hala aynı şeyi söylemeniz.

Üstüne sanki bunu ilk gün söylemiş gibi , mesajlarıma cevap vermiş gibi son mesajınızda yazmanız...

Kolay Gelsin diyorum ...