"Gayet iyi niyetle demişimki
Üstadım kusura bakma fikir değişikliği yaptım.O yüzden eftyi iptal ettim."
Fakat sen başka yönlere taşımıssın bu lafımı..
Geç dediniz geç , özel mesaja bile cevap yazmadınız , hakkaten çok enterasan hala aynı şeyi söylemeniz.
Üstüne sanki bunu ilk gün söylemiş gibi , mesajlarıma cevap vermiş gibi son mesajınızda yazmanız...
Kolay Gelsin diyorum ...