: ) Tekrar söyleyim o zaman, eğer bir satışı iptal ediyorsanınız , 5 gibi konuşcam demek yerine satış iptal demeniz gerekirdi, alış veriş yapabilirdim ( ki yaptımda ama sorun yok ) , onuda geçtim özel mesaja cevap yazmanız gerekirdi. Satış iptalmi diye sordum size. ( okundu bilgisi hemen geldi , okumadım demeyin. )

Bu arada aldı kaçtı demiyorum, yaptıklarınız doğrultusunda yapabileceklerinizi söylüyorum.
Sanırım diye başladım cümleye, belki denediniz belki indirmediniz bile. Zaten benimawbs lisansımı kullanıcak haliniz yok, siteye bak ne demek ?, o kadar olamaz zaten.

Bu yaptıklarınız hala size mantıklı geliyor , kendinizi 2. mesajımda yazdım diye savunuyarsanız konuşacak bir şey yok demektir.

Zaten itradeyinizde bir iptal daha mevcut yanılmıyorsam.