konuşmam gereken var diyorsunuz burdan iptali ni mi anlayım, komik olmayın..
2. mesajı söylemeyin çünkü geç haber verdiğinizi söylüyorum size, sorun burada ve özel mesaja cevap atmadığınızdan bahsetmiyorsunuz hiç ..
En başta vazgeçtim deseydiniz sorun olmazdı...
Konu başka yere kaymasın yeterince dağıldı zaten.
Bilgilendirme olarak söylüyorum itrade alış veriş için kullanılır, biri -itrade verdi diye, -itrade verilmez.
Biri saçma nedenle -itrade verirse.. o biride kalkar size verir -itrade..
Herşey gayet açık..
İnsan oldugumu biliniz.. iptal yazmamışım fakat belirtmişim 2 gün boyuncada 2 gün bildirim yapmışım.
He bu kadar problemse tekrardan diyorum lisansı verin alayım.
Gayet iyi niyetle demişimki
Üstadım kusura bakma fikir değişikliği yaptım.O yüzden eftyi iptal ettim.Fakat sen başka yönlere taşımıssın bu lafımı..