• 04-07-2008, 01:10:54
    #1
    Arkadaşlar video sisteminin converter olayını halletim yani "avi" formatındaki bir dosyayı "flv" formatına ceviriyorum. tabiki ffmpeg aracılığıyla...
    Sorunum şu bu converter işlemini kendi bilgisayarımda yapıyorum IIS'de ama sunucuda yapamıyorum... olmuyor
    <%
    Set WScript = Server.CreateObject("WSCRIPT.SHELL") 
    WScript.Run("c:\ffmpeg.exe -i C:\ornek.avi -ss 00:00:01 -s 320×260 -vframes 10 -f mjpeg C:\vid\VideoGoruntu.jpg" )
    WScript.Run("c:\ffmpeg.exe -i C:\ornek.avi -y -ab 56 -ar 22050 -b 500 -r 15 -s 320*240 C:\vid\VideoGoruntu.flv" )
    %>
    Bu kodu kullanıyorum..
    ffmpeg.exe "C:\" nin içinde bulunmakta
    ornek.avi de "C:\" nin içinde bulunmakta
    "vid" klasörüde "C:\" nin içinde bulunmakta.
    Bu şekilde kendi bilgisayarımda kurduğum local de çalışıyor sorunsuz kodlamada sorun yok...
    Dediğim gibi aynı işlemi sunucuda yaptığımda olmuyor...
    Yardımlarınız için teşekkürler...
  • 04-07-2008, 17:15:55
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    sunucularda wscript çalıştırma açık değildir. aktif hale getirdikten sonra deneyiniz.
    localde kodlar ve yürütülebilirler olarak ayarlıdır
  • 04-07-2008, 18:06:27
    #3
    freemitnick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sunucularda wscript çalıştırma açık değildir. aktif hale getirdikten sonra deneyiniz.
    localde kodlar ve yürütülebilirler olarak ayarlıdır
    Nasıl aktif edebilirim?
  • 05-07-2008, 01:40:20
    #4
    hosting satın aldıysan aldığın yerle irtibata geç eğer sunucum var uzak erişim yapabiliyorum diyosan tarif edeyim, plesk den böyle bi ayar yapılıyormu onu bilmiyorum.
  • 05-07-2008, 01:41:30
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    izin vereceklerini sanmıyorum. exe dosyası çalıştırabileceğin için sunucu güvenliği için buna izin vermezler
  • 05-07-2008, 03:16:09
    #6
    ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hosting satın aldıysan aldığın yerle irtibata geç eğer sunucum var uzak erişim yapabiliyorum diyosan tarif edeyim, plesk den böyle bi ayar yapılıyormu onu bilmiyorum.
    Sunucu bana ayit uzaktan erişim yapabiliyorum. tarif edermisin?
  • 05-07-2008, 03:27:47
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    iis ayarlarına gir web e sağ tıkla özelliklere gir.. giriş dizinine tıkla çalıştırma izinlerinden en sondakini seç
    plesk varsa olmayabilir emin değilim
  • 06-07-2008, 19:10:32
    #8
    freemitnick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iis ayarlarına gir web e sağ tıkla özelliklere gir.. giriş dizinine tıkla çalıştırma izinlerinden en sondakini seç
    plesk varsa olmayabilir emin değilim
    Bu dediğini yaparsam tüm dünyaya bedava host hismedi sağlamış olurum...

    Yok mu bunun mantıklı bir çözümü...
  • 09-07-2008, 12:20:31
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bedava host hizmeti değil güvenliği alt üst etmiş olursun.
    bunun 1 yöntemi olabilir, ancak sanıyorumki sadece Component ile o scripti çalıştırabilirsin component içinden.