Video scripti yazıyorum ama bir problemim var
13
●1.027
- 19-07-2008, 02:04:11Üyeliği durdurulduSunucu FSO desteklemeli.Birde tabi exe uzantısının çalıştırabilmesi için izin verilmeli.Çok riskli işler
- 19-07-2008, 10:57:59Eposta Aktivasyonu Gerekmektebahsettiğim gibi
plesk den web klasörleri bölümüne bak oradanda veriliyor
- 19-07-2008, 12:20:21Web Klasörleri bölümünde ne olarak geçmekte acaba?freemitnick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-------------------
Ve bu konu hakkında başka yorumlara açığız?
plesk den web klasörleri bölümüne bak oradanda veriliyor