freemitnick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iis ayarlarına gir web e sağ tıkla özelliklere gir.. giriş dizinine tıkla çalıştırma izinlerinden en sondakini seç
plesk varsa olmayabilir emin değilim
Bu dediğini yaparsam tüm dünyaya bedava host hismedi sağlamış olurum...

Yok mu bunun mantıklı bir çözümü...