Konu
Video scripti yazıyorum ama bir problemim var
05-07-2008, 03:27:47
#7
freemitnick
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
iis ayarlarına gir web e sağ tıkla özelliklere gir.. giriş dizinine tıkla çalıştırma izinlerinden en sondakini seç
plesk varsa olmayabilir emin değilim