Konu
Video scripti yazıyorum ama bir problemim var
04-07-2008, 18:06:27
#3
haberizi
freemitnick adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sunucularda wscript çalıştırma açık değildir. aktif hale getirdikten sonra deneyiniz.
localde kodlar ve yürütülebilirler olarak ayarlıdır
Nasıl aktif edebilirim?