freemitnick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sunucularda wscript çalıştırma açık değildir. aktif hale getirdikten sonra deneyiniz.
localde kodlar ve yürütülebilirler olarak ayarlıdır
Nasıl aktif edebilirim?