Konu
Video scripti yazıyorum ama bir problemim var
04-07-2008, 17:15:55
#2
freemitnick
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
sunucularda wscript çalıştırma açık değildir. aktif hale getirdikten sonra deneyiniz.
localde kodlar ve yürütülebilirler olarak ayarlıdır