• 13-06-2008, 01:25:07
    #19
    Opera başarılı bir tarayıcı ama arkadaşlar lütfen unutmayalım kısa süre önce yani Firefox popülerleşmeden önce iyi fiyattan satılıyordu.
    Internetimi fazla ticari bir şirkete emanet edemem açık kaynak ve başarılısı varken. Fakat ikinci tarayıcı olarak IE yerine kullanırım her zaman
  • 13-06-2008, 01:33:41
    #20
    disketim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Page Rank - Opera Widgets

    Bu linkteki eklentiyi bir inceleyin istersiniz. Bir ara kullanmıştım.
    Tesekkür ederim. Ama eklenti sistemi tam bi fiyasko bana göre.

    Repledim.
  • 13-06-2008, 08:04:28
    #21
    Bilgisayar için pek kullanılmasa da , mobil de yaygın olarak kullanılıyor.

    Cep telefonlarının kendi tarayıcıları pek yeterli değli, verim alınamıyor.

    Ancak java ile yapılmış bir opera, aynı bilgisayardaki gibi çoğu özelliği mevcut.

    Firefox un varmıdır bilmiyorum ama mobil cihazlarda en yaygın olanı Opera.

    --

    Şu an eklentileri gezerken birçok güzel eklenti var.

    Karıştırın biraz güzel şeyler bulacaksınız.

    http://widgets.opera.com/category/
  • 02-07-2008, 10:19:46
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu sürümü pek hoşuma gitti kullanıyorum
  • 14-07-2008, 07:27:18
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Opera gerçekten harika bir browser. Her webmasterın bir kez denemesi gerek
  • 14-07-2008, 10:44:28
    #24
    Bencede Nedense firefox'a alışamadım Opera süper bişey bence son sürümünede anca alıştım herkeze tavsiye ederim Webmaster için en iyi tarayıcı bence
  • 14-07-2008, 11:27:09
    #25
    Ben bir kez opera'yı denedim, güzeldi fena değildi hatırlıorum.. Ama ff kullana kullana artık alışmışım ayrılamıorum ff'den
  • 14-07-2008, 12:45:06
    #26
    Zamanında kullanmayı denedim ama beni pek açmadı firefoxdan şaşmıyorum ama operada sağlam browserdır.
  • 14-07-2008, 23:04:47
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    firefoxun suyu çıkcak her wmaster opera diycek