Konu
Opera 9.5 çıktı
14-07-2008, 10:44:28
#24
LincolnSamet
Bencede Nedense firefox'a alışamadım Opera süper bişey bence son sürümünede anca alıştım herkeze tavsiye ederim Webmaster için en iyi tarayıcı bence