Opera 9.5 çıktı - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Opera 9.5 çıktı
29
●
4.654
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Opera 9.5 çıktı
1
2
3
4
01-08-2008, 09:34:06
#28
forum53.com
eski serilerinden beri kullanıyorum çok sağlam bir tarayıcı özellikle geri dönüş hızı çok iyi tavsiye ederim. ayrıca wap siteniz varsa operanın çok büyük yararı olacaktır.
01-08-2008, 11:11:48
#29
NetWormz
firefox ve opera vazgeçilmez bence
01-08-2008, 16:52:49
#30
GuLaSk
GüzeL Hoşuma Gitti
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler