• 01-08-2008, 09:34:06
    #28
    eski serilerinden beri kullanıyorum çok sağlam bir tarayıcı özellikle geri dönüş hızı çok iyi tavsiye ederim. ayrıca wap siteniz varsa operanın çok büyük yararı olacaktır.
  • 01-08-2008, 11:11:48
    #29
    firefox ve opera vazgeçilmez bence
  • 01-08-2008, 16:52:49
    #30
    GüzeL Hoşuma Gitti