• 12-06-2008, 21:52:14
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Firefox kadar popüler olmasa da, başarılı olan ve her sistemde kurulu olması gereken tarayıcılardan bir tanesi de Opera. Opera, bir süredir beta aşamasında olan 9.5 masaüstü tarayıcısının final versiyonunu bugün duyurdu. Opera 9.5'i indirmek için buraya tıklayın. Opera browser: Home page
    Opera 9.5 ile gelen yenilikleri şöyle özetleyebiliriz:
    * Yeni tasarım
    * Daha hızlı render motoru
    * Firefox 3'de gördüğümüz kadar pratik olmasa da girdiğimiz sitelere ulaşmak daha kolay
    * Sık kullanılanları cep telefonu ve diğer sistemlerle senkronize edebilmeye yarayan Opera Link servisi.
    * Yenilenmiş Bittorent desteğine sahip indirme yöneticisi
    * *********** sitelere karşı yeni koruma
    * CSS3 desteÄŸi

    Bunlara ek olarak daha önce Opera sürümlerinde gördüğümüz, hızlı sayfa erişimi (Speed Dial), kapatılan skemlerin tekrar kurtarabildiğiniz "tab çöp kutusu", entegre e-posta ve RSS okuyucusu özellikleri yine var.
    Opera, eklenti konusu için de bazı çalışmalar yapmıştı. Şu anda Widget sayfasında epey işe yarar eklentiler var. Gözatmanızda fayda var.
    Firefox 3'ün son sürümü çıktığında tüm tarrayıcı test altına alıp en başarılı hangisi diye göz atacağız.
    Alıntı
  • 12-06-2008, 22:45:09
    #2
    Arayüz değişikliği hoş olmuş
  • 12-06-2008, 22:58:44
    #3
    Firefox'dan vazgeçmem ama çok benzerlik gösteriyor Opera ve Firefox.Yeni sürümün görünüşü hoş.Explorer'ın atak yapması lazım
  • 12-06-2008, 22:59:31
    #4
    5 dakika önce güncelledim arayüz güzel olmuş.
  • 12-06-2008, 23:00:56
    #5
    Operayı tanıtırken neden firefox ile karşılaştırıyorsunuz ki? Nerdeyse her lafınızda bir firefox kelimesi geçiyor??

    Yeni sürüm de çok güzel dün indirdim. Her zaman Opera
  • 12-06-2008, 23:08:36
    #6
    gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Operayı tanıtırken neden firefox ile karşılaştırıyorsunuz ki? Nerdeyse her lafınızda bir firefox kelimesi geçiyor??
    Yeni sürüm de çok güzel dün indirdim. Her zaman Opera
    Benzerlik gösterdiği için değinmek istedim.Fikrimi söylediğim için özür dilerm
  • 12-06-2008, 23:09:59
    #7
    Opera kullanıyorum, memnunum. Bence Firefox a göre daha iyi ancak tanınmış değil.

    Yenni sürümüde şimdi indiriyorum. Arayüz güzele benziyor.
  • 12-06-2008, 23:13:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hoÅŸ olmuÅŸ
  • 13-06-2008, 00:11:33
    #9
    Opera kullanıyordum ama vazgeçtim. Flock kullanıyorum artık firefox un ikizi