gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Operayı tanıtırken neden firefox ile karşılaştırıyorsunuz ki? Nerdeyse her lafınızda bir firefox kelimesi geçiyor??
Yeni sürüm de çok güzel dün indirdim. Her zaman Opera
Benzerlik gösterdiği için değinmek istedim.Fikrimi söylediğim için özür dilerm