Konu
Opera 9.5 çıktı
12-06-2008, 23:09:59
#7
Cyrax
Opera kullanıyorum, memnunum. Bence Firefox a göre daha iyi ancak tanınmış değil.
Yenni sürümüde şimdi indiriyorum. Arayüz güzele benziyor.