Opera başarılı bir tarayıcı ama arkadaşlar lütfen unutmayalım kısa süre önce yani Firefox popülerleşmeden önce iyi fiyattan satılıyordu.
Internetimi fazla ticari bir şirkete emanet edemem açık kaynak ve başarılısı varken. Fakat ikinci tarayıcı olarak IE yerine kullanırım her zaman