Konu
Opera 9.5 çıktı
14-07-2008, 11:27:09
#25
JPR
Ben bir kez opera'yı denedim, güzeldi fena değildi hatırlıorum.. Ama ff kullana kullana artık alışmışım ayrılamıorum ff'den