ReFLeX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
if-else yapısı hakkında
17
●878
- 20-11-2013, 01:46:16anlamadım vallahi. daha önceden yazdığım çalışan bir scripti açtım şimdi onda da olmuyor döngü. çalışan bir şey niye çalışmamazlık eder ki onu anlamam.
- 20-11-2013, 02:03:41öyle olacak gibi duruyor artıkReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kapattım dreamweaverı. değişik vallahi. kafam takıldı oraya iyice.
- 20-11-2013, 13:19:51PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<%if deger=0 then %>
yanlış
<% Else %>
Doğru
<%end if%>
Denermisin - 20-11-2013, 16:51:07denedim. yine direkt yanlışı gösteriyor. 1-0 farketmiyor yani. anlayamadım vallahi ya.pLusWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:51:07 -->-> Daha önceki mesaj 16:41:09 --
sonunda oldu ya. off. kafayı yemek üzereydim yemin ediyorum. şöyle ufak tefek şeylerden tüm olay etkileniyor ya
veritabanından çekerken değeri;
deger1=WM("deger")
diye aktarıp if else deger1 i soktum oldu. önceden böyle yapmazdım olurdu yine döngü bu sefer ne oldu da böyle oldu anlamadım. - 20-11-2013, 17:08:15Eskiden olurdu dediğin yöntemle olmasına imkan yok deger i deger1 değişkenine atıyorsun dolyasıyla kontrolleri deger1 değişkeni üzerinde yaparsan ancak sonucu alabilirsinPetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. çözülmesine sevindim.
- 20-11-2013, 17:29:43vallahi hocam ben şimdiye kadar böyle atamamıştım değişkeni ama şöyle yapma ihtimalim söz konusu ki unutmuş olabilirim;pLusWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<%if WM("deger")=1 then%>
...
<%else%>
...
<%end if%>
neyse çok şükür sorun kalktı ortadan da
teşekkür ederim ilginiz için ayrıca.
ben ne zaman gece bir şeyler yazmaya çalışsam mutlaka anlamsız bir hata için uzunca bir zaman harcarım, yat uyu yarın bakarsın bir daha.