• 20-11-2013, 01:46:16
    #10
    ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlar olmuyorsa belli ki deger kısmında sıkıntı var hata yı başka yerde ara bu if else döngüsünde hata yok.
    anlamadım vallahi. daha önceden yazdığım çalışan bir scripti açtım şimdi onda da olmuyor döngü. çalışan bir şey niye çalışmamazlık eder ki onu anlamam.
  • 20-11-2013, 01:58:00
    #11
    Allah kolaylık versin ne diyim gece gece cmylmz geldi aklıma tam onun saatleri bi hata verecek yani belli ben ne zaman gece bir şeyler yazmaya çalışsam mutlaka anlamsız bir hata için uzunca bir zaman harcarım, yat uyu yarın bakarsın bir daha.
  • 20-11-2013, 02:03:41
    #12
    ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kolaylık versin ne diyim gece gece cmylmz geldi aklıma tam onun saatleri bi hata verecek yani belli ben ne zaman gece bir şeyler yazmaya çalışsam mutlaka anlamsız bir hata için uzunca bir zaman harcarım, yat uyu yarın bakarsın bir daha.
    öyle olacak gibi duruyor artık kapattım dreamweaverı. değişik vallahi. kafam takıldı oraya iyice.
  • 20-11-2013, 02:22:19
    #13
    bu değer form'dan mi geliyo nerden geliyo veritabanından mı çekiyosun.
  • 20-11-2013, 13:19:51
    #14
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahu arkadaşlar bunca yıldır asp ile uğraşıyorum. şu anlayamadığım sebeplerden dolayı döngülerin çalışmamasını anlamıyorum. soracağım soru basit. if-else yapısında ne gibi bir hata yapmış olabilirim?

    şöyleki veritabanımda doğruysa 1 yanlışsa 0 değerleri tutuluyor. ben de bu değerlere göre ekrana doğru/yanlış yazmak istiyorum.

    <%if deger=0 then
    response.write"yanlış"
    elseif deger=1 then
    response.write"doğru"
    end if%>

    böyle değil mi? benim sayfamda bütün herşey yanlış görünüyor ama değer 1de olsa 0da olsa. switch case ile de denedim yine aynı sıkıntı. 0-1 yerine dogru/yanlis yazdım öyle denedim yine aynı. niye böyle yapıyor bu allah aşkına?

    <%if deger=0 then %>
    yanlış
    <% Else %>
    Doğru
    <%end if%>


    Denermisin
  • 20-11-2013, 13:45:02
    #15
    Şunu dener misin?

    <%	
    	Deger = Request.QueryString("Deger")
    	
    	IF Deger = 0 Then
    	  Response.Write("Yanlış!")
    
    	ElseIF Deger = 1 Then
    	  Response.Write("Doğru!")
    
    	Else
    	  Response.Write("Bir Hata Oluştu")
    
    	End IF
    %>
  • 20-11-2013, 16:51:07
    #16
    pLusWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunu dener misin?

    <%	
    	Deger = Request.QueryString("Deger")
    	
    	IF Deger = 0 Then
    	  Response.Write("Yanlış!")
    
    	ElseIF Deger = 1 Then
    	  Response.Write("Doğru!")
    
    	Else
    	  Response.Write("Bir Hata Oluştu")
    
    	End IF
    %>
    denedim. yine direkt yanlışı gösteriyor. 1-0 farketmiyor yani. anlayamadım vallahi ya.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:51:07 -->-> Daha önceki mesaj 16:41:09 --

    sonunda oldu ya. off. kafayı yemek üzereydim yemin ediyorum. şöyle ufak tefek şeylerden tüm olay etkileniyor ya
    veritabanından çekerken değeri;

    deger1=WM("deger")

    diye aktarıp if else deger1 i soktum oldu. önceden böyle yapmazdım olurdu yine döngü bu sefer ne oldu da böyle oldu anlamadım.
  • 20-11-2013, 17:08:15
    #17
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denedim. yine direkt yanlışı gösteriyor. 1-0 farketmiyor yani. anlayamadım vallahi ya.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:51:07 -->-> Daha önceki mesaj 16:41:09 --

    sonunda oldu ya. off. kafayı yemek üzereydim yemin ediyorum. şöyle ufak tefek şeylerden tüm olay etkileniyor ya
    veritabanından çekerken değeri;

    deger1=WM("deger")

    diye aktarıp if else deger1 i soktum oldu. önceden böyle yapmazdım olurdu yine döngü bu sefer ne oldu da böyle oldu anlamadım.
    Eskiden olurdu dediğin yöntemle olmasına imkan yok deger i deger1 değişkenine atıyorsun dolyasıyla kontrolleri deger1 değişkeni üzerinde yaparsan ancak sonucu alabilirsin . çözülmesine sevindim.
  • 20-11-2013, 17:29:43
    #18
    pLusWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden olurdu dediğin yöntemle olmasına imkan yok deger i deger1 değişkenine atıyorsun dolyasıyla kontrolleri deger1 değişkeni üzerinde yaparsan ancak sonucu alabilirsin . çözülmesine sevindim.
    vallahi hocam ben şimdiye kadar böyle atamamıştım değişkeni ama şöyle yapma ihtimalim söz konusu ki unutmuş olabilirim;

    <%if WM("deger")=1 then%>
    ...
    <%else%>
    ...
    <%end if%>

    neyse çok şükür sorun kalktı ortadan da teşekkür ederim ilginiz için ayrıca.