ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah kolaylık versin ne diyim gece gece cmylmz geldi aklıma tam onun saatleri bi hata verecek yani belli ben ne zaman gece bir şeyler yazmaya çalışsam mutlaka anlamsız bir hata için uzunca bir zaman harcarım, yat uyu yarın bakarsın bir daha.
öyle olacak gibi duruyor artık kapattım dreamweaverı. değişik vallahi. kafam takıldı oraya iyice.