ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunlar olmuyorsa belli ki deger kısmında sıkıntı var hata yı başka yerde ara bu if else döngüsünde hata yok.
anlamadım vallahi. daha önceden yazdığım çalışan bir scripti açtım şimdi onda da olmuyor döngü. çalışan bir şey niye çalışmamazlık eder ki onu anlamam.