PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
denedim. yine direkt yanlışı gösteriyor. 1-0 farketmiyor yani. anlayamadım vallahi ya.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:51:07 -->-> Daha önceki mesaj 16:41:09 --

sonunda oldu ya. off. kafayı yemek üzereydim yemin ediyorum. şöyle ufak tefek şeylerden tüm olay etkileniyor ya
veritabanından çekerken değeri;

deger1=WM("deger")

diye aktarıp if else deger1 i soktum oldu. önceden böyle yapmazdım olurdu yine döngü bu sefer ne oldu da böyle oldu anlamadım.
Eskiden olurdu dediğin yöntemle olmasına imkan yok deger i deger1 değişkenine atıyorsun dolyasıyla kontrolleri deger1 değişkeni üzerinde yaparsan ancak sonucu alabilirsin . çözülmesine sevindim.