Eskiden olurdu dediğin yöntemle olmasına imkan yok deger i deger1 değişkenine atıyorsun dolyasıyla kontrolleri deger1 değişkeni üzerinde yaparsan ancak sonucu alabilirsin

. çözülmesine sevindim.
vallahi hocam ben şimdiye kadar böyle atamamıştım değişkeni ama şöyle yapma ihtimalim söz konusu ki unutmuş olabilirim;
<%if WM("deger")=1 then%>
...
<%else%>
...
<%end if%>
neyse çok şükür sorun kalktı ortadan da

teşekkür ederim ilginiz için ayrıca.