• 18-11-2010, 12:05:54
    #1
    Merhaba beyler..
    ESXi den kurdugum vpslerin hepsinde Microsoft sunucularına bağlanamıyorum.
    .Net framework 3.5 indirmek istiyordum fakat sunucu bulunamadı demekte.
    Farklı kaynaktan indirdim framework u ozamanda kurarken 62MB lık dosyayı ındırme hatası verıyor.
    Kendi bilgisayarımda ise microsofta giriyor .net framework 3.5 indirip kurabılıyorum.
    Sorun vpslerimde ama ne yapmam lazım. Güvenlık duvarını off yaptım Firefox la indirmeye çalısıyordum, güvenlık duvarındada ızın verdım firefoxa.

    Yardımınız için şimdiden teşekkur ederım.
  • 18-11-2010, 13:05:25
    #2
    Bilgisayarım Sağ tıkla » Yönet » Hizmetler » Dns İstemcisi durdurun ve tekrar deneyin.
  • 18-11-2010, 13:46:52
    #3
    microsoft ve a.virus yazılım sitelerine giriş yapamıyor iseniz server kurulumunu yaptığınız iso dosyası nulled durumdadır.

    yani cracklenmiş bir isodur. server'ınızı başka bir iso ile kurmanızı tavsiye edebilirim.
  • 18-11-2010, 14:30:19
    #4
    KonTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarım Sağ tıkla » Yönet » Hizmetler » Dns İstemcisi durdurun ve tekrar deneyin.
    Çok teşekkür ederim. Sayenizde halettim
  • 18-11-2010, 14:31:57
    #5
    Rica ederim, iyi çalışmalar.
  • 18-11-2010, 16:15:22
    #6
    E2servers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    microsoft ve a.virus yazılım sitelerine giriş yapamıyor iseniz server kurulumunu yaptığınız iso dosyası nulled durumdadır.

    yani cracklenmiş bir isodur. server'ınızı başka bir iso ile kurmanızı tavsiye edebilirim.
    Sizin bahsettiğiniz durum conficker (configuration f.cker) virüsünün bulaştığı durumlarda yaşanmakta.

    Bu virüsün bulaşması da, işletim sisteminin güncelleştirilmeden Post Security Configuration sayfasının kapatılması ve gelen-giden bağlantı isteklerini kabul etmesi sonrasında yaşanıyor.

    O kadar illet bir virüstür ki kendisi, ağ üzerinden yayılır.