Merhaba beyler..
ESXi den kurdugum vpslerin hepsinde Microsoft sunucularına bağlanamıyorum.
.Net framework 3.5 indirmek istiyordum fakat sunucu bulunamadı demekte.
Farklı kaynaktan indirdim framework u ozamanda kurarken 62MB lık dosyayı ındırme hatası verıyor.
Kendi bilgisayarımda ise microsofta giriyor .net framework 3.5 indirip kurabılıyorum.
Sorun vpslerimde ama ne yapmam lazım. Güvenlık duvarını off yaptım Firefox la indirmeye çalısıyordum, güvenlık duvarındada ızın verdım firefoxa.
Yardımınız için şimdiden teşekkur ederım.
Microsoft sunucularına bağlanamıyorum...
5
●946
- 18-11-2010, 14:30:19Çok teşekkür ederim. Sayenizde halettimKonTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2010, 16:15:22Sizin bahsettiğiniz durum conficker (configuration f.cker) virüsünün bulaştığı durumlarda yaşanmakta.E2servers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu virüsün bulaşması da, işletim sisteminin güncelleştirilmeden Post Security Configuration sayfasının kapatılması ve gelen-giden bağlantı isteklerini kabul etmesi sonrasında yaşanıyor.
O kadar illet bir virüstür ki kendisi, ağ üzerinden yayılır.