microsoft ve a.virus yazılım sitelerine giriş yapamıyor iseniz server kurulumunu yaptığınız iso dosyası nulled durumdadır.

yani cracklenmiş bir isodur. server'ınızı başka bir iso ile kurmanızı tavsiye edebilirim.