Konu
Microsoft sunucularına bağlanamıyorum...
18-11-2010, 13:46:52
#3
E2servers
microsoft ve a.virus yazılım sitelerine giriş yapamıyor iseniz server kurulumunu yaptığınız iso dosyası nulled durumdadır.
yani cracklenmiş bir isodur. server'ınızı başka bir iso ile kurmanızı tavsiye edebilirim.