Merhaba beyler..
ESXi den kurdugum vpslerin hepsinde Microsoft sunucularına bağlanamıyorum.
.Net framework 3.5 indirmek istiyordum fakat sunucu bulunamadı demekte.
Farklı kaynaktan indirdim framework u ozamanda kurarken 62MB lık dosyayı ındırme hatası verıyor.
Kendi bilgisayarımda ise microsofta giriyor .net framework 3.5 indirip kurabılıyorum.
Sorun vpslerimde ama ne yapmam lazım. Güvenlık duvarını off yaptım Firefox la indirmeye çalısıyordum, güvenlık duvarındada ızın verdım firefoxa.
Yardımınız için şimdiden teşekkur ederım.