Konu
Microsoft sunucularına bağlanamıyorum...
18-11-2010, 14:30:19
#4
Misafir
KonTekin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bilgisayarım Sağ tıkla » Yönet » Hizmetler » Dns İstemcisi durdurun ve tekrar deneyin.
Çok teşekkür ederim. Sayenizde halettim