Konu
Microsoft sunucularına bağlanamıyorum...
18-11-2010, 13:05:25
#2
KonTekin
Bilgisayarım Sağ tıkla » Yönet » Hizmetler » Dns İstemcisi durdurun ve tekrar deneyin.