• 16-09-2010, 16:28:55
    #10
    AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Performans birçok şeye bağlı. Kullandığın bileşenlere, çalıştırdığın servislerin düzgün yapılandırılmış olmasına vs...

    Eğer 20den fazla site olmayacaksa bence cpanel gereksiz lisans ücreti açısından. performans istiyorsan cpanele vereceğin lisans ücretini kaynak için kullan derim. ayrıca video sitesi barındıracağım demiştin lighttpd de flv streaming modülü var. performans arayanlar için incelenmesi gereken birşey.
    İyi de peki ilerde cpanele geçemek istersem nasıl geçicem?Free panel'den cpanele geçiş yapılabilrimi?
  • 16-09-2010, 16:30:23
    #11
    elle taşıyacaksın yani manuel olarak.
  • 16-09-2010, 16:32:32
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HeatoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi de peki ilerde cpanele geçemek istersem nasıl geçicem?Free panel'den cpanele geçiş yapılabilrimi?
    Lxadminden cpanele migration aracı yok bildiğim kadarıyla. manuel taşıma yapman lazım. Kaç site olacak toplamda bu sunucuda ?
  • 16-09-2010, 16:39:26
    #13
    AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lxadminden cpanele migration aracı yok bildiğim kadarıyla. manuel taşıma yapman lazım. Kaç site olacak toplamda bu sunucuda ?
    15'e yakın video sitesi olucak..günlük 3-4K hitleri var ortalama tabi bazen 5K'da olabiliyor
  • 16-09-2010, 16:52:51
    #14
    HeatoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15'e yakın video sitesi olucak..günlük 3-4K hitleri var ortalama tabi bazen 5K'da olabiliyor
    15 site manuel taşıma için fazla değil bence. mesele ortalama 60k için nasıl bir vps kullanacağın ve çalışan servisleri ne derece stabil tutacağın
  • 16-09-2010, 16:54:37
    #15
    HeatoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cpanel'de peki performans yonunden bi sorun yaşarmıyım?

    hayır performans yönünden sorun yaşamazsın aksine cpaneldeki gereksiz özelliklerden kurtulacağın için bence daha iyi olur. Eğer 15-20 siteyi taşımayı dert olarak görmüyorsan ve 15 dolar cpanel lisansı boşa ödemiyim bunun yerine bu parayla her ay backlink attırım , şunu yaparım bunu yaparım diyorsan lxadmin kurman daha iyi olur. Ama yok ben cpanel e daha alışkınım diğer paneller tuhaf geliyor dersen o zamanda cpanel almanı tavsiye ederim
  • 16-09-2010, 17:01:29
    #16
    linuxsistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır performans yönünden sorun yaşamazsın aksine cpaneldeki gereksiz özelliklerden kurtulacağın için bence daha iyi olur. Eğer 15-20 siteyi taşımayı dert olarak görmüyorsan ve 15 dolar cpanel lisansı boşa ödemiyim bunun yerine bu parayla her ay backlink attırım , şunu yaparım bunu yaparım diyorsan lxadmin kurman daha iyi olur. Ama yok ben cpanel e daha alışkınım diğer paneller tuhaf geliyor dersen o zamanda cpanel almanı tavsiye ederim
    Adama zorla lxadmin aldıracaz

    demosuna bir bak kafana yatmazsa cpanel ile devam edersin. sonuçta en iyi sistem en iyi bildiğin sistemdir.

    demo : http://demo.kloxo.com:7778/
  • 16-09-2010, 17:03:11
    #17
    AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adama zorla lxadmin aldıracaz

    demosuna bir bak kafana yatmazsa cpanel ile devam edersin. sonuçta en iyi sistem en iyi bildiğin sistemdir.

    demo : http://demo.kloxo.com:7778/
    cpanel düşmanı sanacaklar bizide

    ben cebini düşündüğüm için yoksa cpanel kötü değil tabiki
  • 16-09-2010, 18:22:21
    #18
    bugün gelecek aya taşınırsam eğer biraz bilgim olsun diye bursttan 512mblik deneme vpssi aldım.şuan kuruyorum eğer sorun çıkmazsa eğer şuanki vpsme cpanel dahil 60 lira ödüyorum.bana bayağı ekonomik gelecek.

    (bu arada bu işlerde bilgim sıfırdır allaha emanet gitmekteyim )

    (not kurulumu çok basitmiş kurdum sorunsuz çalışıyor şuan.ama kurunca nedense birden 300 mb ram kullanıyor şuan.hiç bir siteyi daha koymadım.sadece kurulum yaptım.

    not:2 şuan yine boş haliyle 354mb ram yiyor çok ilginç bu hani 30mb felan yiyordu yav :)