AndyCap adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
VPS için Linux önerisi
62
●3.898
- 16-09-2010, 16:32:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Lxadminden cpanele migration aracı yok bildiğim kadarıyla. manuel taşıma yapman lazım. Kaç site olacak toplamda bu sunucuda ?HeatoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2010, 16:39:2615'e yakın video sitesi olucak..günlük 3-4K hitleri var ortalama tabi bazen 5K'da olabiliyorAndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2010, 16:52:5115 site manuel taşıma için fazla değil bence. mesele ortalama 60k için nasıl bir vps kullanacağın ve çalışan servisleri ne derece stabil tutacağınHeatoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2010, 16:54:37HeatoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır performans yönünden sorun yaşamazsın aksine cpaneldeki gereksiz özelliklerden kurtulacağın için bence daha iyi olur. Eğer 15-20 siteyi taşımayı dert olarak görmüyorsan ve 15 dolar cpanel lisansı boşa ödemiyim bunun yerine bu parayla her ay backlink attırım , şunu yaparım bunu yaparım diyorsan lxadmin kurman daha iyi olur. Ama yok ben cpanel e daha alışkınım diğer paneller tuhaf geliyor dersen o zamanda cpanel almanı tavsiye ederim
- 16-09-2010, 17:01:29Adama zorla lxadmin aldıracazlinuxsistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demosuna bir bak kafana yatmazsa cpanel ile devam edersin. sonuçta en iyi sistem en iyi bildiğin sistemdir.
demo : http://demo.kloxo.com:7778/ - 16-09-2010, 17:03:11cpanel düşmanı sanacaklar bizideAndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ben cebini düşündüğüm için yoksa cpanel kötü değil tabiki
- 16-09-2010, 18:22:21bugün gelecek aya taşınırsam eğer biraz bilgim olsun diye bursttan 512mblik deneme vpssi aldım.şuan kuruyorum eğer sorun çıkmazsa eğer şuanki vpsme cpanel dahil 60 lira ödüyorum.bana bayağı ekonomik gelecek.
(bu arada bu işlerde bilgim sıfırdır allaha emanet gitmekteyim
)
(not kurulumu çok basitmiş kurdum sorunsuz çalışıyor şuan.ama kurunca nedense birden 300 mb ram kullanıyor şuan.hiç bir siteyi daha koymadım.sadece kurulum yaptım.
not:2 şuan yine boş haliyle 354mb ram yiyor çok ilginç bu hani 30mb felan yiyordu yav :
)
)