hayır performans yönünden sorun yaşamazsın aksine cpaneldeki gereksiz özelliklerden kurtulacağın için bence daha iyi olur. Eğer 15-20 siteyi taşımayı dert olarak görmüyorsan ve 15 dolar cpanel lisansı boşa ödemiyim bunun yerine bu parayla her ay backlink attırım , şunu yaparım bunu yaparım diyorsan lxadmin kurman daha iyi olur. Ama yok ben cpanel e daha alışkınım diğer paneller tuhaf geliyor dersen o zamanda cpanel almanı tavsiye ederim
Adama zorla lxadmin aldıracaz
demosuna bir bak kafana yatmazsa cpanel ile devam edersin. sonuçta en iyi sistem en iyi bildiğin sistemdir.
demo :
http://demo.kloxo.com:7778/