• 16-09-2010, 21:17:47
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün gelecek aya taşınırsam eğer biraz bilgim olsun diye bursttan 512mblik deneme vpssi aldım.şuan kuruyorum eğer sorun çıkmazsa eğer şuanki vpsme cpanel dahil 60 lira ödüyorum.bana bayağı ekonomik gelecek.

    (bu arada bu işlerde bilgim sıfırdır allaha emanet gitmekteyim )

    (not kurulumu çok basitmiş kurdum sorunsuz çalışıyor şuan.ama kurunca nedense birden 300 mb ram kullanıyor şuan.hiç bir siteyi daha koymadım.sadece kurulum yaptım.

    not:2 şuan yine boş haliyle 354mb ram yiyor çok ilginç bu hani 30mb felan yiyordu yav :)


    166 mb ram clamav tarafından sömürülüyor. o işlemi durdurup kontrol et istersen.
  • 16-09-2010, 21:22:44
    #20
    Misafir
    HeatoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Centos diyorsunuz yani?Bu arada panel Cpanel almaya karar verdim..Free'den vazgeçtim
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün gelecek aya taşınırsam eğer biraz bilgim olsun diye bursttan 512mblik deneme vpssi aldım.şuan kuruyorum eğer sorun çıkmazsa eğer şuanki vpsme cpanel dahil 60 lira ödüyorum.bana bayağı ekonomik gelecek.

    (bu arada bu işlerde bilgim sıfırdır allaha emanet gitmekteyim )

    (not kurulumu çok basitmiş kurdum sorunsuz çalışıyor şuan.ama kurunca nedense birden 300 mb ram kullanıyor şuan.hiç bir siteyi daha koymadım.sadece kurulum yaptım.

    not:2 şuan yine boş haliyle 354mb ram yiyor çok ilginç bu hani 30mb felan yiyordu yav :)

    bugün bir müşterime kurup teslim ettim openvz +lxadmin 243.2 MB RAM kullanıyor bence AndyCap arkadaşın dediğini uygulayın
  • 16-09-2010, 21:25:12
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Kendi siteleriniz icin debian+directadmin dusunebilirsiniz, cok iyi performans veriyor.Lisansida zaten uygun.
  • 16-09-2010, 21:32:16
    #22
    centos 5.5 32 bit lik surum ve ucretaiz olarak kloxo diyorum. lxadmin ile kloxo kullanan kisi aradaki sistem kasma , hiz , islem bakimindan farki anlar .. yani ucretsiz kloxo panel kulan derim.. yedekleme alinir ve daha sonra ucretli bir panele gecebilirsin
  • 16-09-2010, 21:34:59
    #23
    evet clamav artık ne biçim şeyse, silince bir arızada çıkmadı.üstten başlayıp alayını killmi yapsam napsam

    166 mb ram kullanıyormuş onu kaldırdım terminate ile.

    şuan 277 MB şeklinde ram yiyor kloxo.

    centos 5 32bit bu arada os.

    277 apache bilmemne felan normalmi acaba.açıkcası cpanelde 200-250mb civarı ram alıyordu boşta.sanırım cpanel ile ram yönünden bir farkı yok.sadece lisans ücreti konusunda ekonomik gelecek.
  • 16-09-2010, 21:41:15
    #24
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet clamav artık ne biçim şeyse, silince bir arızada çıkmadı.üstten başlayıp alayını killmi yapsam napsam

    166 mb ram kullanıyormuş onu kaldırdım terminate ile.

    şuan 277 MB şeklinde ram yiyor kloxo.

    centos 5 32bit bu arada os.

    277 apache bilmemne felan normalmi acaba.açıkcası cpanelde 200-250mb civarı ram alıyordu boşta.sanırım cpanel ile ram yönünden bir farkı yok.sadece lisans ücreti konusunda ekonomik gelecek.
    sshta free -m yapıp kopyalar mısın çıkanı?
  • 16-09-2010, 21:42:50
    #25
    bu çıktı hocam

    total used free shared buffers cached
    Mem: 512 281 230 0 0 0
    -/+ buffers/cache: 281 230
    Swap: 0 0 0
  • 16-09-2010, 21:43:18
    #26
    kurulumdan sonra reboot ettiniz mi makinenizi.? Etmediyseniz reboot edip tekrar bakarmısınız artı @AndyCap belirtmiş zaten clamav tek başına 180 mb civarı tüketim yapmakta.
  • 16-09-2010, 21:50:08
    #27
    şimdi reboot ettim.clamav tekrar geldi onu tekrar terminate yaptım.

    şimdi bu istatistiği aldım

    total used free shared buffers cached
    Mem: 512 252 259 0 0 0
    -/+ buffers/cache: 252 259
    Swap: 0 0 0


    buda şuanki ram kullanım bilgisi